Hultsfred, hem ljuva hem

Snart åker årets band på. I år blir det färgen orange :) Fett som fan!
Nu blir det snart käk, därefter en snabb dusch, därefter hem till Anton och spendera 600 kr på bira till festivalen. Härligt. Sedan kommer kakan och issa och plockar upp mig för att i natt övernatta i Lidhult, några mil mindre att åka imorgon!

Natten blev mer dricka än vad jag förväntat mig när jag kom hem igår. Det blev en hel del cider men även någon öl. Hängde i parken, uteserveringen, tre hjärtan och hos Gustafs kompis!
Vaknade som vanligt upp med de bästa hemma i Rotorp, synd det inte var sol så man kunde dratt Tylösand en dag i sommar i alla fall.

Det vankas regn i veckan, men jag är inte bitter för det !!!
Detta ska ju faktiskt bli den bästa festivalen någonsin, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0