Invigning av skor

Skepp ohoj här var det skokalas för 319 kr!
Igår invigde jag mina nya skor som jag köpte innan jag åkte till Oslo. Då ansåg jag att det var väldigt mycket sommarskor och eftersom sommaren börjar smyga sig på så åkte dom på igår!






Imorgon är det påskafton. När jag var liten brukade vi vara några familjer som firade ihop, Påsken, Nyår, valborg och Midsommar. Men inte nu längre, det är egentligen lite trist att det blir så. Samtidigt så vill man ju umgås med sina egna vänner. Så imorgon ska jag ta mig ut till Unnaryd. Det ska bli jätte roligt. Calle Persson ska ha grillfest och det ska bli så skönt att bara vara där och inte behöva tänka över om man måste åka in till stan. Nu ska vi stanna där hela kvällen och natten. Sedan beger jag mig mot Oslo igen på Söndag 17.45. Och förhoppningsvis kommer Emma Gillberg så man får träffa henne !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0