Nya stövlar!

Hej bloggen!

Självklart hann jag och sabbe med en runda på stan efter mitt jobb. Jag menar, man måste ju hinna göra av lite av lönen som man tjänar också? Man kan ju inte bara tjäna massa pengar och sedan bara spara, sånt är jag inge bra på så det skiter vi i! =) Hittade ett par bruna stövlar som jag länge har kollat efter, de fanns i 38, men var inte såå sköna som jag förseställt mig. Sånna från Vagabond med 2 knappar där uppe som (alla har!) Så lite tråkigt också. MEN bestämmer mig för att gå runt och tänka på saken i alla fall, de kostade ju trots allt 1099 kr. Kommer in på scorett och DÄR, jag ser stövlarna jag sparade ihop till förra året (999 kr) och dessutom på rea hyllan, undrar vilken storlek. Jag menar, hur stor är chansen att det finns ett par stövlar kvar på rea i min storlek... chansen var tydligen väääldigt stor och gud vad glad jag blev! =) Kostat 999 kr och jag fick dom först för 800 kr läste jag, men sen satt det en lapp jämte med 30 % på Rea-priset, hallå eller 660 kr ! FYND!!




  

Film ikväll kanske, eventuellt inte. Får se, måste ju ändå hämta min cykel. Är så glad för stövlar så jag skulle nog kunna springa 3 varv runt huset, men först ska jag äta min hamburgare som pappa står och steker! =)
Kul kille på jobbet som jag endast vågat hälsa på innan började tjata med mig idag som attans! (svart keps issa! ;) ) Ska kanske börja samåka med han och hans kompisar :) Hej o hååå!

Kommentarer
Postat av: iiiiiz

Vaaaa! Vem är det? Berätta!

Jag kommer inte ihåg..

2008-09-01 @ 18:49:40
Postat av: Anonym

Till is



Jo han som fikade uppe hos mig, svart keps, liten töjning i örat och mörkt hår! Han som jag tyckte var lite sööt va ;)

2008-09-01 @ 18:51:58
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: izzzz

Whaaat! Så han jobbar på kalmar också.

Fan vad fett! DU måste berätta mer.

Love it! :D

2008-09-01 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0