Rest in peace

När jag hörde det trodde jag inte det var sant, sånt händer bara sånna personer som man inte känner eller vet vilka det är. Att du åkt med en bil från Ljungby in till Halmstad för att förmodligen leva livet är ju hur kul som helst. Men att ni kört in i ett träd och att du inte finns längre, det är ju helt sjukt. DET är sånt som inte händer människor som man känner. Jag kände inte dig särskillt bra, men jag vet att du var en go kille för de hann du mer än visa när vi var hos dig i våras och jag kommer nog aldrig glömma din fest vi var på, dom skratten och det härliga leendet!
Vila i frid Robert, livet är orättvist!


R.I.P Robert Coric 7/6-08

Kommentarer
Postat av: Frida

glömmer aldrig vår lilla robert..

2008-06-10 @ 17:07:00
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0