MATILDA HAR JOBB!

SCOOOOBIDOOO!

Nu har jag fått mina jobbkläder och skor så nu är allt klart. Uppgifter och så vidare finns numera hos Assist som jag är anställd av. Ska tillbringa mina närmsta "år" på Kalmar i Lidhult, men vi får väl se hur länge jag blir där! Skönt att ha jobb klart i alla fall. Emelie hade också tur idag, hon gick in på en kinarestaurang och vips så hade hon också jobb på Måndag! (L) Det är bara vi två som har sån tur! =)

Om 1 ½ timme ska jag iväg och träna fotboll och därefter hem till gamlingen o glo sverigematchen! :) Wohooo, tjat lönar sig och jag brukar alltid ge mig till slut. Så efter träningen tar jag på mig min sverigetröja och trampar med cykeln iväg mot lägenheten där matchen ska glottas! Haha fan vad det går mycket snabbare att cykla hem om man pratar med någon i telefon, vips säger det så är man hemma! Dock dyrt för min stackars räkning....


mitt nya jag!

Gillar ni inte min nya outfit? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! visste att det skulle fixa sig girl.

jag saknar dig fruktansvärt mycket också.

kom på lördag!

2008-08-20 @ 20:53:47
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: emma

faaan va snygg du är!

Matilda på ett lager mmm i like.. hehe..

2008-08-21 @ 00:36:14
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0