Kolla vad jag fått!

Frida hade den som visningsbild och jag har då aldrig ens sett fotot! :) Synd att man måste blunda och förstöra hela kortet, men Johan och Frida gör sig lite bättre minsann! :)
Vaknade precis, jobbade till 4 i natt och var galet trött när jag skulle hem men det var det tydligen andra som inte var! :P Men jag körde hem i mitt "lugna" tempo från jobbet i natt i alla fall. Självklart så var det ett jävla slagsmål på donken i natt igen, haha jag förstår inte vad ungdomar ska göra där om de inte bara ska äta! Slåss kan ni göra någon annan stans! Poliser och vakter och hela sjofaderittan kom! Men då gick tiden ganska snabbt så jag blev glad! :)






Idag ska jag kanske dra till Adde (har börjat kalla han det hahah) o glo film eller nåt, sen hbk med Frida och kanske Sabbe om hon nu vill hänka! :) Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen äta grillat och wooo sen är det hbk-dif!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0