Jävla pensionärer!

Självklart begav jag mig direkt efter jobbet mot banken, men attans så länge man ska behöva vänta! Helt sjukt. Åkte till och med till hemköp där vid högskolan typ, men icke då! Där var det kö må jag säga. 1 ½ timme fick man vänta för att få en jävla kod till sitt kort! Hurra och på tal om hurra! Håll er hemma strax efter 4 era jävla pensionärer! Ni har hela dagarna på er att gå till banken och måste INTE göra det just när alla slutar jobba! !!! För det första så har ni mest tid i hela världen, för det andra så fattar ni aldrig någonting och för det tredje så tar ni minst 10 min på er var när det väl är er tur! GAH! Trodde helt klart att jag skulle få ett anfall av ilska inne på swedbank idag men klarade mig nätt och jämnt! Så jag har bara en sak att tillägga: Håll er hemma när folk slutar jobba, jävla "panchisar!

- Älska denna låten! -

http://www.youtube.com/watch?v=7052IDTFuFQ&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0