Från glass till godis

Man kan ju tycka att olika bilder föreställer olika saker. Den första bilden tycker jag liknar glass, haha jag vet inte varför men typ vanilj och lite chokladkross kanske och den andra bilden föreställer en hel påse med lösgodis, massa sötningsmedel och sånt skojs!









ska väl snart hoppa ner i sängen, som jag redan ligger i i för sig, men någonting måste man ju sysselsätta sig med en söndagkväll. Klockan ringer runt 6 imorgon bitti och då ska jag ta bilen och köra 4,5 mil till jobbet. Kommer förmodligen vara sjukt jobbigt men jag lever ju ändå vettja. Måste passa på att klaga lite på tv, asså det finns ju ingenting att titta på nu för tiden! USH! Natti natt! Nu kan jag bara drömma och hoppas på att det inte är en dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0