Gomorra!

Fyfan vad jag inte kan dricka kaffe!
Mindre kul att jobba som barista, man tar ju en slurk kaffe då och då, men igår var det helt sjukt. Försökte sova vid 23.00 men efter några minuters slängandes fram o tillbaka i sängen gav jag upp. Startade datorn och kollade på reprisen av lyxfällan. Sjukt konstig tjej!

Så vid runt 00 tiden var det dags igen, men dock inte det minsta trött. Kollade på klockan sist 02.30 och vaknade nu vid 06.00 och kunde inte sova, är dock inte alls så trött som jag väntade mig.

Det har snöat lite i natt! Jaa, vad kul. Ska nog tända lite ljus på Espresso House idag så det blir MYS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, sick.... jag tror fan jag har gått och blivit immun mot skiten. får kombinera med omega 3 för att hålla huvet på skaft! när kommer du till west cooooast igen?

2010-10-22 @ 09:31:36
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0