Twilight nu igen..

Åh, var inne och tittade på banden som kommer till Hultsfred och nu var det ännu mer kanonband! :) Såå glad blir man. Nu längtar man riktigt mycket efter att bara få sitta i en solstol med massvis av vänner, dricka öl och lyssna på helt underbar musik.Här hittar du banden som kommer:  www.rockparty.se

Imorgon kommer de närmsta vännerna på lite kalas, bara lite mat och tårta sedan utgång :) Ska bli kul att träffa er igen, för det lär ju inte bli så mycket framöver eftersom jag fått nytt jobb. Heltid hela sommaren, utom veckan då hultsfred är för då är jag ledig ! Vitkigt.

Det är ju helt galet att man kan sitta och titta på en film om och om igen. Det är precis som om man aldrig har sett filmen och undrar hur den ska sluta fastän man redan har sett den 4 gånger. Jag pratar om Twilight, herregud så bra den är. Helt klart den bästa filmen jag någonsin sett. Btw fyfan vad snygg han är, herregud.

Snart är jag också hemma i Hstd igen. Mamma har lagat mat och jag får kotlett med potatismos. Självklart var också potatismoset min önskan då mamma tänkte gjort klyftpotatis egentligen, men mos är mycket godare ! Mumma.

Passerat Kungsbacka nu, 1 timme sen är jag hemma. Denna resan gick väldigt snabbt faktiskt. Tur att man åkte så tidigt, men något fint väder var det då inte här. Ösregn...

Over and out, nu ska jag ringa min vän Issa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0