mys måndag

Hej o hö!

Nu har jag gjort en rejäl portion med spagetti & köttfärssås, en sån där stor Josse-portion, men tror ni att jag orkade allt? Inte en chans! Fick spara mer än hälften och sätta lite plast på tallriken & slänga in den i kylskåpet.

Idag fick jag jobba med kakorna och jag fick till och med göra chokladmousse, det tyckte jag var kul. Att trycka ur en brun sörja ur en liten påse, haha kanonkul! Audun (stavas?) tyckte jag var flink som fan och frågade om det var första gången. Haha jo svarade jag, syns det eller? :)

Nu har vi tänt massa ljus, det var längesen vi hade det så mysigt. Idag upptäckte jag också att  vi ödelagt 3 lampor som ingår i vår mysbelysning? Sug röv säger jag bara...

Trött som en bäver, men kanske en film till? Hade varit myspys ju!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Josse-Portion, hahaha :D

2009-05-22 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0