Imorgon är det min låtsas födelsedag

Jaha, då var man hemma igen. Har haft fullt upp hela dagen. Hunnit ta en fika med bästa issapissa och vi träffade faktiskt frida karlsson från Ljungby, mycket trevligt =)
Har även hunnit slänga ihop en tårta som mormor o de där ska komma och äta upp imorgon. Dessutom ska jag få alla mina paket, både från mina föräldrar och släktingar. Hm ja, jag åker ju tillbaka till Oslo på måndag när jag fyller år så varför inte. Det är ju inte direkt som om att det är någon stor deal att fylla år längre. Visst, det ska bli kul att gå till systemet, men inget mer.

Blev bjuden av Jacob & Adrian på grillning imorgon hemma hos  Jacob men tyvärr kan jag ju inte komma eftersom jag ska ha lite middag. Men ett stort tack till de grabbarna, de är ju allt för goa =) Mig glömmer de inte i första taget! GO KALMAR INDUSTRIES!

Nehe, nu ska jag titta färdigt på filmen jag glor på och sedan sova, om jag kan.. grannen har visst FET FEST! Doh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0