Chinos blev trasiga jeans

Hej och god middag!

Nu har jag hunnit med riktigt mycket. Jag har vaknat (med huvudvärk) men den har gått över, skönt! Sedan gick jag och handlade nytt bröd, gottegott på Kiwi. Gjorde mig 4 mackor, 2 med ägg och 2 med salami & gurka. Slängde på mig smink och något att ha på mig och kilade ner till aker brygge med Linus. Där köpte han en skit snygg jacka och sedan också ett par as fula glasögon (jag lovar, jag ska ta ett foto). Fast Issa, jag tror du tycker de är coola ;)
Eftersom Linus rev sönder mina kanon chinos så ersatte han de idag med ett par jeans som jag hittade!

Vid 13.00 ska jag bege mig till Bussen som går mot Ikea. Sedan ska jag sitta i 30 min och äta middag där. Fyfan vad jag gillar att jag får gratis mat där alltid ! Mumma. Sedan jobbar jag 14.30-22.30 ikväll.

Trasiga chinos som blev trasiga jeans


  




Hello sunshine, var är du?
Eventuellt blir det Hstd i helgen
Måndag = 20 år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygga!

skönt o höra att ni kommer överens.... eller?

2009-05-06 @ 08:27:49
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0