Buss 820.. igen

Jahopp då vart man 20 år. Idag har jag levt i 20 år, hmm. aja inte riktigt halva livet än, men nu kanske den roliga biten börjar om man har tur. Grattis till min Linus också!

Passerade  Göteborg för 1 h sen och gud vad jag bara hade lust att hoppa av och lägga mig i en park i solen. Dock är det fortfarande sol men men. Det är ju några restimmar kvar om man säger så. Har ju i alla fall sällskap med mig denna resan, Joel min granne från hstd åkte med ! kul ju=)

Idag har jag och Issa varit på Väla. hittade kanon mycket. Så jag köpte också kanon mycket. haha. Och issa den lilla tösabiten som inte skulle köpa något.. haha hon kom hem med en skinnjacka och smycken för över 700 kr. Jaja, men snyggt var det. Jag köpte lite allt möjligt, en randig tröja till (det kan man ju aldrig få för mkt av), ett nytt hårdband (samma sak där), ett halsband, ett vitt flätat skärp, en ny mascara, en ny borste till mitt solpuder, ett kanonsnyggt linne!! Sen vet jag inte om det var mer.. men det gick på en 600 kr. Kommer bilder ikväll om jag har tid, annars blir det uppdatering innan jobbet imorgon.

Jag vill ha wienerbröd, fyfffffan vad gott! Förbannelse över trafiken i gbg som gjorde att uppehållet på 15 min blev ca 1 min. KUL!

Kommentarer
Postat av: Christina

GRATTIS på 20-årsdagen!!! Ha det bra hela dagen. Kram från mig till dig

2009-05-11 @ 19:04:27
Postat av: Anonym

MISS UUUUUU ALREADYYYY!

2009-05-11 @ 22:50:46
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0