Telenor arena

Hej hopp!

Idag har jag varit en aningen bakfull, blev ju en hel del öl igår må jag säga! Men det var kul kul haha, jag körde till och med en batman i trosor innan jag skulle sova! Haha det tyckte linus var kul.. Det var jobbfolk här, dvs slicket, johan, simon och erik. Vi drack öl och spelade musik typ.. tsss fick tom erbjudande, 100 kr om jag låg med slicket, hahah! Men det blev inte nått med det vet ni!

Idag vaknade jag upp, döendes.. var så jävla trött så jag trodde jag skulle dö. På med kläderna och iväg till jobbet. Där var det go stämning, härlig grupp vi jobbar med i helgen. Fete stor fotbollsarena verkligen, tok skönt o stå inomhus också. Idag och imorgon säljer vi för Unicef, dvs sånt som typ rädda barnen. Rätt lättsålt faktiskt.

Var precis o handlade, en bödlimpa, en foundation och 6 öl för 500 kr! !!

Här kommer lite bilder och ikväll blir det inflyttningsfest med jobbfolket.




Linus lirar gura



Josse och Erik



Slicket  "bossen, stekarn" och Johan



Josse



Simon

    

Jag innan en jäävla karatefylla... och bratten!



Telenor arena med teamet FET STOR




Här ska vi jobba imorgon eftermiddag

Nu städas här, snart mat och fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0