Sa någon tjejproblem eller Matildaproblem?

Städade precis hela lägenheten då jag kom fram till att jag behövde en rejäl städning bland mina kläder. Så jag började med linnen och tröjor, så nu ligger de separat, altså enklare att hitta rätt när man väl letar efter något speciellt. Därefter gick jag över till galgkläder, alltså sånna som hänger på galgar. Det gick bra, hängde klänningar för sig, kjolar för sig och jackor osv för sig. Därefter kom jag till jeansen och mina byxor! Hmm, jag vet inte om det bara är jag som har detta problem men jag skulle nog sätta att det är ungefär 1/5 tjejer som har samma problem som mig. Var ska jag få plats med alla jeans? Här får man en halv garderob när man skulle behöva 5 st! För att inte tala om till skorna. Så vad har jag för plats som ska räcka till för alla mina byxor, jo EN HYLLA!  Helknäppt. Här kommer lite bilder, så ni förstår mitt lilla problem som jag har, menmen jag är glad ändå.




  




Här på den lilla hyllan ska man få plats med jeans??




Sa någon skoproblem?



Tänk om mamma hade sett detta, hon hade ju blivit spritt språngande galen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu matilda, jäkla byxor i mängder!

vill att du kommer hem nu!!!

2009-03-27 @ 10:52:29
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0