God morgon Sunes sommar

Fyfan vad det snöar ute idag, ush o fy! Nu börjar man bli trött för det verkligen vräker ner och idag ska vi ju faktiskt gå utanför dörren (inte för att vi inte brukar göra det). Nu sitter vi allihopa och tittar på Sunes sommar eftersom ingen orkade titta färdigt på den igår.
Vaknade idag vid 10 pga att josse och malin har ställt sig och BAKAT! Hmm? aja.. så då fick man gå upp.
För er som har känt josse i hela hennes liv,... har hon alltid ätit mer än en kille? tror hon har smäckt i sig 4 stora mackor med marmelad och världens största tallrik fil, flingor och banan!

Nehe nu kanske man skulle ta tag i sitt liv och göra något.. sabbe om du läser, ring min pappa !

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha! Det låter som Josse. Bra, då vet jag att hon mår bra!

Hoppas ni har o'boy till henne, annars dör hon inom en vecka.

2009-03-12 @ 11:16:44
Postat av: Josefin

hahah va rolig du va nu Evs! ;D Jag skulle försöka hålla igen lite här nu men inte lyckats så bra.. :P

2009-03-12 @ 12:50:14
Postat av: Anonym

haha det var lite kul för hon SNYLTAR som fan av min oboy ;))

2009-03-12 @ 17:45:42
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: Josefin

gör jag väl ändå inte!!?? ;)

2009-03-12 @ 18:04:12
Postat av: Emmy

Haha josse gillar allt;) och äter mycket av allt :P Fråga om ni ska köpa glass till henne ;) Om hon svarar ja och ni inte köper det kanske hon åker hem ;) hehehe..

2009-03-12 @ 23:10:03
Postat av: Johanna

JAAA Josefin har alltid ätit som en häst.. och lite till. Äter oss ur huset hemma. Och får hon inte oboy får hon abstinens inom ett par dagar.. garanterat :P

2009-03-17 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0