Catshing från Grefsenkollen

Money money money.. i need money !

Igår jobbade jag på en reataurang och den var verkligen hur fin som helst. Långt upp på toppen jämte en skidbacke. Det var så mysigt när alla kom in och hade på sig skidoverallen. Jag fick servera och  det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Det var skit kul och jag trivdes jätte bra! Så jag jobbade från 16-23 igår och imorgon, lördag och söndag ska jag också jobba! =) Så nu börjar väl lite pengar rulla in förhoppningsvis.

På måndag ska jag också på intervju för vikarie för dagis, det som Malin är på så förhoppningsvis kan man ha 2 jobb samtidigt. Men jag må säga att servitris var verkligen i en klass för sig. Att gå runt och bära och vara fin! =) Kanon, passade mig som handen i handsken.

Hemresa till Hstd i Påsk, allt är stängt så förmodligen så kilar jag hemåt Hstd, så boka upp er nu!












Här tillbringade jag gårdagen och förhoppningsvis en stund framåt =)

Kommentarer
Postat av: Milie

Fan va kul för dig!! :D åh va glad jag blir. hur går det då?! Pusspuss

2009-03-29 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0