Skinnjackan !

God middag, nu skulle jag snart varit hemma om jag varit och jobbat men det har jag ju inte. Jag har faktiskt varit en sväng på stan med mamma (en snabbis). Det fick ju inte bli för länge på grund av att jag varit sjuk men nu mår jag faktiskt mycket bättre. Tyvärr, eller nej det ska man väl inte säga men tusan gubbar.... jag hittade en skit snygg skinnjacka på Flash faktiskt. Mamma visade mig den och den satt som om den var sydd till mig! Tittade på prislappen 1799:- hmm stod ett tag och funderade, skulle jag köpa den eller ej. Det är mycket pengar och jag ska ju flytta snart. Fast samtidigt så har jag vääldigt mycket pengar kvar av lönen också (bra matilda!). Så jag köpte jackan och mamma blev sååå avundsjuk! =) Hon ville nämligen ha en likadan, men det fanns inte i hennes storlek och tjejen i affären sa att det inte kommer in fler och det är ju det som gör den så unik. Varje affär får ca 5 jackor och sedan finns det inte fler. Så hela stan lär ju inte ha den! ! En rolig grej tyckte jag var när jag köpte jackan så sa tjejen i affären "Du kan väl komma in och vara manekäng någon dag är du snäll". Haha vadå skyltdockan matilda?

Här har ni godbiten och dessutom passade den skit bra till min blåa stora halsduk! !






Kommentarer
Postat av: froyd

sjukt snygg:D

2008-10-03 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0