Sol över oss i halmstad

Japp än en dag skiner solen över oss här i Halmstad och jag menar, hur skönt är inte det? JO Jätte skönt! Idag hade vi bara en lektion i skolan som tillbringades ute, vi hade nämligen friitdrott :) haha!
Det är faktiskt rätt skönt att vara ute i solen så får väl passa på å gå ut en timme till för sen får man väl ta tag i något plugg till exempel.
Det är över 100 pers som läser min blogg och ca 2 st kommenterar ! Dåligt tycker jag, bli bättre på att kommentera!

Matilda/- ute 1 timme till i solen!

Kommentarer
Postat av: sannaTJ

vilken fin blogg du har!
kolla gärna in på min blogg :) sannaTJ.blogg.se
kram

2008-05-07 @ 13:57:54
Postat av: kakan

härligt att solen skiner där nere oxå.. =)

2008-05-07 @ 17:10:08
URL: http://dettaarjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0