Första försöket

Altså förstår inte hur galet glad jag känner mig. När skolan tynger ner så kommer du med så sköna kommentarer så man bryr sig inte längre om massa jävla reseberättelser, det finns så mycket roligare saker att tänka på! Det sista smset slår nog allt, jag vill ha fredag och det är fanemej NU, NU NU! Fått lite härliga låtar också som jag lyssnat på hela goa kvällen tillsammans med snack, plugg och andra avenyn. Gott!
Här kommer ett muntert försök till dig Petra Comnell, jag vet inte ens om du läser min blogg men om du gör det. Skulle jätte gärna vilja ha tillbaka min svarta tub-klänning som du lånade förra året =) Saknar den lite faktiskt! Läser du inte detta får jag slänga iväg ett sms, men gör ett försök i alla fall!
kvällen har även spenderats ute på östra stranden där vi i tappra försök gick fram och tillbaka för att få tag i glass, men lyckades vi? det blir vår egen ensak, punkt! Kacka hanna sabbe och jag gick hit och dit. Mycket snack och tror faktiskt vi mådde ganska bra av det allihopa och hoppas verkligen du mår bättre HANNA! <3

Nu ska jag hoppa ner i min säng och se om jag kan sova bättre i natt? har haft lite svårt att sova sen helgen, kan det vara värmen eller förkylningen som spökar tros? För övrigt så har jag ingen röst just nu, haha är så förbaskat förkyld och har galet ont i halsen! Blä!

Matilda/- Gladare än någonsin


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, underbart
eeeeey! lialt spelar match på hemmaplan imorgon vid kl 18
get ova here

2008-05-21 @ 12:18:58
URL: http://iznonstop.blogg.se
Postat av: hanna

matilda du gör mig glad

2008-05-21 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0