Camp Sannarp!

Dagen började skit bra, världens bästa sms på morgonen gjorde att jag sprang ur sängen och satte på mig fotbollskläderna! Cyklade till skolan och fick ont i foten som fan på fotbollen.. ajaj! sedan tillbringades en stor del av dagen till att öva på melodifestivalen och sedan uppträdde vi (haha jag glömde hela texten på första låten) bra matilda, men vafan gör man? övat 3 ggr på låtarna så vafan! Vi vann inte, vilket var lite synd eftersom de äckliga kulturarna hade snott sitt bidrag från youtube! BLÄ!
Ikväll blir det att inta sannarps gräs med tält, bira, bandare, solstol =) Fyfan vad gott! Knäckt andra ölen precis och mår skit bra faktiskt =)=)

ha så kul ikväll mina godingar, för det tänker då jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är för fan ni som är äckliga. rätt åt er att ni kom så långt ner! Vadå snott? Får man inte dansa till låtar eller?

2008-05-30 @ 11:08:55
Postat av: Anonym

Vi följde bara ett vinnande koncept sen förra året. kanske ni ni också skulle gjort? ;D

2008-05-30 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0