Marknadskarameller & öl

Gårdagen spenderades med uppgång runt 6 tiden för att sedan åka till jobbet. Direkt efter jobbet begav sig jag och issa mot Unnaryd där det var Unnarydsdagen med lekar, öltält, dans och band! Kalas kul måste jag bara säga! (Kommer bilder inom kort) Annars kan ni kika in på Calle Perssons facebook, eftersom han tog galet mycket foton! =)=) KUUUL
Galet trevlig kväll som slutade bra till slut, tjoho. Kom hem kl 3 i natt  efter värdens goaste efterfest hos anton Bodi och skulle upp 6 för att jobba, jotack denna dagen har jag gäspat en och annan gång! ;) Imorgon är det sista jobbdagen för den här veckan och förmodligen slutar jag runt lunch också! NAJS, vad händer imorgon mina snyggingar? Några planer? :)

Gårdagens ros får fan emil för att han köpte världens största påse med marknadsgodis till mig! TACK! Dessutom hämtade min sjal som också var väldans Snällt.

Matilda/- om det bara för några dagar kunde bli precis som jag ville......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0