Shoppa är kuuuuul :)

Om jag någon gång skulle låta bli att handla upp hela lönen innan den andra kommer, men man kan ju liksom inte hålla sig. Alltid finns det något fint i våra älskade klädaffärer!
Som tex igår, då köpte jag en grå tröja.. vilket jag redan har ett antal tusen av men eftersom grått är min favoritfärg kom jag fram till att det var ett bra köp och dessutom billigt så då kan man ju lika gärna köpa en grå kofta idag också! haha jajamensan det är sant, grått - det är jag det!
Balskorna är köpta! och guuuuuuud vad sköna! Love love love till mina balskor! Kommer nog dansa sönder dom ute på krogarna i sommar och för att inte tala om på balen =)
Tack min snälla mamma!

Some pics på lite nya saker:

image126
        
Balskorna är köpta!

                    image127
Armbandet med den älskade elefanten!

                    image128
Gosetröjan som är slapp, men samtidigt jätte snygg på! Stor o go.

                   image129
Den andra grå koftan, love it! Mums fillibabba så fin och skön, blev helt kär!



Det har varit en ganska skön dag med sol dock har jag varit hos tandläkaren vilket resulterade i att jag har väldigt ont i huvudet, tänk om man ändå kunde fått fina tänder från början, jag tror gud hatar mig !

Matilda/- Längtar eefter festival

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0