Varm choklad


Gutten morgen!
(eller?)


Har som vanligt redan varit ute på språng i det fina vädret. Idag tog jag min "vanliga" runda, men istället för att powerwalka den så sprang jag. Det var riktigt skönt. Man behöver göra av med lite energi innan jobbet så att man också kan få lite ny energi när man börjar.
Idag är sista dagen denna veckan som jag börjar sent. Klockan 11.30 börjar jag idag men torsdag och fredag blir det 07.30 istället. Men då kanske man kan ta en liten löptur efter jobbet.
Problemet är att Martin är hemma då och då får jag liksom inte tummen ur. Jag blir så slö och lat när han är hemma.
På söndag gäller det IFK Norrköping, om de ska vara kvar i allsvenskan.
Igårkväll fyllde jag min STÖRSTA thékopp med varm choklad och vispad grädde.
Jag kan liksom inte motstå varm choklad med kall vispad grädde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0