Marknadsdagar i Norrköping

Nu var det ett tag sedan igen. Men ibland blir man bara så trött på att blogga, ja det är faktiskt så!
Hela denna veckan har bestått av arbete på nya fiket. Det är verkligen jätte roligt att få hjälpa till nu när det ska öppnas!

Idag fick jag och Emma springa runt på stan och testa kulglassen på olika ställen, det gillar man ;)
Vi skulle kolla priserna för kulglass eftersom vi ska sälja det sen!

Vi fick sluta vid 14.30 och då sprang vi runt på stan. Det är marknadsdagar nu i Norrköping då alla butiker ställer ut som en marknad med kläder osv. Mycket billigt!
Jag fyndade en topp från Gina och ett par kalsonger till Martin från Salming!
(ibland är jag bara världens bästa flickvän)




Top - 30 kr




Salming - 80 kr


Igår var det ju även löning + semesterersättning för 1 år från Espresso House.
Då var jag tvungen att fira en go lön med lite shopping! :)




Åhléns 349 kr




Tv reklams trosorna! As sköna och Inga kanter ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Toppen blev ju kanon på dig! Göörsnyggt ju;)

2011-06-14 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0