Thailand del 1

Hemma!
Kom faktiskt hem i förrgår. Faktum är att klockan fortfarande är 6 timmar framåt för mig, så nu är tiden 20.13 för mig, medan alla andra i Sverige har 14.14
Vi har varit sjukt trötta på kvällarna nu i Sverige och faktiskt gått och lagt oss 20.00, haha jajamen!
Men ikväll kommer Emelie och Dennis hit en sväng, vi får väl se vad som händer.. känns verkligen inte som Fredag!
Kanske några öl, jag ska försöka gå till jobbet imorgon.. skulle egentligen jobba idag med, men jag har varit så dålig i magen osv så fick stanna hemma.


Men! Åter till THAILAND -11
Det var underbart!! Varmt som tusan och jätte roligt har vi haft.
Längtar redan efter nästa resa, jag undrar vad det kommer bli. . .

Resan till Thailand var skit. Eller det var skit för att flygplanet var försenat med typ 12 timmar. Så vi fick strosa runt på Arlanda och det är ju inte det billigaste. Men vi kommer få ersättning på några tusenlappar så det känns bra i alla fall.




Vår mysiga bungalow på Koh Lanta första veckan




Stranden där vi bodde på Koh Lanta




Första dagen i Ao Nang på en restaurang







Railay beach



martin på railay beach <3




Poda Island




longtailbåt på väg från railay beach




chang beeer




yeah määän




poda island

som sagt.. har väldigt mkt bilder, närmare 500 faktiskt..så det kommer mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0