Veckoschema

Och så har det gått ännu en period utan bloggen....
Det blir ju så ibland, det är inte lika roligt att slänga in 10 bilder på en dag. Däremot har jag fortsatt att läsa alla bloggar som jag alltid gör! Det är så roligt, man får inspiration, många skratt osv.
Min vecka har sett ut och kommer se ut såhär:

Måndag:Jobb på stadiumlagret 06.50-16.00
Tisdag: Jobb på stadiumlagret 06-50-13.30, gymmet 17.30-18.30
Onsdag: Ledig från arbete! Gick runt strömmen, handlade mat och städade!
Torsdag (idag!): Spinning 12.00-13.45 och därefter blir det jobb 15-21 på Espresso House
Fredag: Jobb 13-21 på Espresso House
Lördag: Jobb 12-19.30 på Espresso House
Söndag: Ledig! =) Bara mysa och gå långpromenad med Martin, det bokar jag in :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0