spring för livet

Mors mors! Det var inte igår.
Jag har ju mina perioder som ni nog vet!
Men nu tror jag att jag är ganska sugen på att börja blogga igen.


Så.. vad har hänt sen sist? Gud ja, väldigt mycket.
Jag har haft semester, varit på hultsfred, smögen, halmstad och öland!
Tänkte slänga upp lite bilder som ni kan glo på

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Så.. HULTSFRED -11
(Fruktansvärt roligt)





Jag o fredde



fredde jepp o hampus




På väg dit




Niklas, skönaste stockholmarn.
Min gamla hultan vän från -07
så jävla kul att vi bodde ihop hela veckan allihopa!!




jag o puppyeyes! han hade sjuka ögon !


Tack för en underbar vecka i de Småländska skogarna, nästa år ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har saknat din blogg.

2011-08-21 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0