Sophie Kinsella

Jag tänkte tipsa om en Otroligt bra och härlig författare!

Hon skriver makalöst roliga böcker om Becky Bloomwood. En shopaholic tjej från hennes start i livet till hon lever med en rik karl och barn.
Dessa böcker är fruktansvärt bra, alla som tycker det är roligt att shoppa borde läsa de!

Böckerna om Rebecka Bloomwood heter:

En shopaholic i New York
En shopaholic får en syster
En shopaholic i väntans tider
En shopaholic säger ja
En shopaholics bekännelser
En mini shopaholic i mammas fotspår

Hon har också skrivit:

Karriär och köksbesvär
Mina hemligheter
Flickan från tjugotalet

Just nu läser jag:

Mitt nya jag

Såhär står det på baksidan :

Tänk om du vaknade en morgon och hela ditt liv var perfekt...

En snygg man, ett fantastiskt hus, ett chefsjobb, en snygg och vältränad kropp och dyra designerkläder. Hur kunde hon få allt detta utan att komma ihåg vad som hände?

När Lexi vaknar upp en morgon befinner hon sig på sjukhus efter en bilolycka. Hon tror att året är 2004 och att hon är 25 år gammal med sneda tänder och ett katastrofalt kärleksliv. Men, egentligen är det år 2007 och hon är 28 år. Hennes tänder är raka, hon är chef på avdelningen hon tidigare arbetade på - och hon är gift. Med en snygg miljonär. Vad har hon gjort för att få alla sina drömmar uppfyllda? Hon tror inte att det är sant, särskilt inte när hon får se sitt vackra hem. Men när hon lär sig mer om sitt nya, perfekta, liv upptäcker hon mindre smickrande saker om sig själv. Som att alla hennes tidigare vänner hatar henne och att en rival vill åt hennes jobb. Och sen dyker det upp en ovårdad men sexig man och avslöjar en chockerande hemlighet ... Vad har hon råkat ut för? Kommer hon någonsin att komma ihåg vad hon gjort? Och vad kommer att hända om hon verkligen gör det?




Bild: google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0