Tur man inte bor i Malmö...

God kväll.
Idag fick man sjukanmäla sig igen. Fruktansvärd huvudvärk igår och ännu värre idag när jag vaknade.
Så ont att jag knappt orkade göra en macka efter att ha sovit i 13 timmar.. hm?

Nu har det blivit bättre i alla fall och ska ta kontakt med en sjukgymnast imorgon om jag hinner.

Imorgon blir det jobb 14-21.30 as usual och sedan 8-16.30 på onsdag.

Helgen och Lördagen kommer spenderas i Stockholm med Martin, Elin och Jeppe!
Det blir lajbans, då kan man ju se om man hittar något av intresse att inhandla. Tro det eller ej, men jag tycker faktiskt det har blivit kul att spara pengar. Började månaden som var och lyckades spara 5000 kr! Det är BRA enligt mig, eftersom jag endast lyckats spara till ett fåtal saker i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0