Snörvel snörvel

Nehe, efter att ha legat på soffan, ätit panodil utan "mensvärk" trodde jag faktiskt att jag skulle klara av att jobba på stadiumlagret idag. Men nu när jag ätit och gått runt lite i lägenheten känner jag att det är nog ingen höjdare. Jag tog febern och jepp, visst hade jag feber och så har jag blivit lite yr..
Hoppas det är bättre imorgon och att jag kan jobba då.. tråkigt nog känner jag i magen att det börjar göra ondare och ondare, så nu läste jag biverkningar av den här Mirena spiralen. Hm, jaha om man har ont i magen i 3 veckor efter att man satt i den ska man uppsöka barnmorska. Hm, jag hoppas verkligen att detta inte blir fallet!!!
Förhoppningsvis är jag bättre imorgon och kan jobba då!
Varför kan jag inte bara få vara frisk?




Måste bara ge ett litet tips på en blogg som jag läser varje dag som är kanon bra :)
Det är en tjej som gick på min skola i gymnasiet, jag känner inte henne men hon inspirerar mig så himla mycket!
mikaelatham.blogg.se

kika in där, finns en hel del massa kul och inspirerande att läsa om!

Kommentarer
Postat av: Alinde

Ojojoj! Jag har ju med planerat att sätta in en spiral näst-nästa vecka. Nu vågar jag inte det längre. Jag är också sån hyper känslig, har alltid mega mensvärk, å jätte lätt för att svimma om jag blir yr. Vet inte hur många ggr det har hänt. hjälp! Mår du bra nu då?? Kram //Alinde :)

2010-11-30 @ 20:20:55
URL: http://jorma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0