Snö i all ära, men att cykla i snö då??

Jaha, ny dag, ny vecka och för min del : HELG!
Som ni vet har jag jobbat hela helgen och nu är jag ledig ända fram till på torsdag :) gött mos.
I natt har det snöat och faktum är att det faktiskt snöar än. Som de flesta vet så älskar jag snö nästan jämt, förutom när:
- Man öppnar på jobbet och tänkte cykla
- Man ska köra bil en längre sträcka
- Det blåser och snöar samtidigt (det blir ju så kallt!)
- Man har lämnat cykeln i stan och måste cykla hem den (fan, detta är dagens senario, jag måste in till stan och CYKLA hem cykeln i all denna snö. Blir nog mer att leda den hem)

Hoppas att min nya vinterjacka kommer på posten idag, så att jag kan lämna in min goose på kemtvätt!




Premnumererar på Elle, den kom i veckan ! Har dock inte hunnit läsa den än.. men idag kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0