Julkänsla

God morgon!
Har hunnit med en smaskig lite frukost. 1 macka med ost/skinka och paprika och det bästa av allt Ett stort glas nyponsoppa med grädde !
Snart ska jag iväg till sjukhuset. Det är idag jag ska sätta in min spiral och nu börjar man bli lite smått nervös. Eftersom det sista doktorn sa på telefon var: Ta två värktabletter innan du kommer!
Fy sjutton, undrar om det kommer göra jätte ont.. aj aj aj.
På onsdag ska Elin (Martins syster) och hennes kille Jesper flytta hemifrån, närmare bestämt flytta ihop! Så då ska vi väl hjälpa till att flytta :) Ska bli roligt. Alltid kul när man kan hjälpa till!
Stjärnorna står i fönstren här hemma, åh jag älskar julen :)







ser ni snön i fönsret? haha, det är tok mycket snö här i Norrköping!

...och på tal om mycket snö. Igår körde vi fast med bilen i snön och kom ingenstans. Jag och Elin puttade tills vi trillade i snön..brr kallt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0