Elsas värld

Hej hopp!
Jag vet att jag är värdelös på att blogga, hoppas ni ursäktar mig men just nu är det mycket om dagarna.
Däremot ikväll, ikväll ska jag bara ta det lugn och läsa i min nya bok och glo på tv! Det känns verkligen att man dragit tillbaka klockan. Klockan är nu bara 17 och det känns som minst 20.00.
Idag har jag varit på massa äventyr, men vissa har varit jobbigare än andra.
♥ Tränat på Nautilus eller (Actic) som det nu heter. Detta var andra dagen, tränade även igår. Vi har kört gym och kondition och gud vad jag älskar det! Imorgon blir det träning innan jobbet, då kommer det gå kanon känner jag :) Mår så sjukt mycket bättre när jag rör på mig och tränar ordentligt tills jag blir helt slut i kroppen.
♥ Ringt till skatteetaten 10000 gånger. Denna månadens mobilräkning vill jag inte ens se!
Ska det vara så jävla svårt att skicka ett papper med några tusen kronor på?? tydligen, så jag fick gå till Nordea och vara där ca 1 h.. kul? nej! Så nu KANSKE jag får pengarna imorgon. Så nu håller vi alla våra tummar!

♥ I morse åkte jag och Ebba in till stan och åt frukost på Espresso House, mumma! Så mysigt att äta frukost på stan. Sedan fikade vi även på eftermiddagen. 

Tanken var att vi skulle gå på basket ikväll, men Ebba fick hinder och var tvungen att hoppa in som barnvakt åt sin systerson!
Imorgon blir det ungdomshälsan, sedan gymmet och vidare till jobbet vid 14.00♥
Chefen ringde och jag ska på barista-utbildning i Sthlm nästa onsdag och de bokar tåg åt mig :) passade på att säga att jag vill vara kvar lite efter utbildningen och gå på stan så det fixade dem ! KANON!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0