Det kallar jag service!

Som jag skrev nyss ska jag köpa en vinterjacka. Saken är den att redan för ca 1 månad sen hittade jag en dunjacka från Helly Hansen som jag fastnade för. Den fanns i svart och gräddvit och jag var länge inne på att köpa den gräddvita, men efter att ha sett min röda goose jacka och hur skitig den är, var det dags att bestämma sig för den svarta i alla fall. Men typiskt, då fanns den ju inte kvar. Inte någonstans i Medium. Ringde mamma igår kväll för att be henne gå in i Halmstad på stadium och se om den fanns där så att hon kunde skicka upp den. Och nix pix den fanns inte... MEN, i Halmstad på Stadium är de tydligen världig serviceminded och ringde till Kungsbacka, enda stadium i hela Sverige som skulle ha den svarta i storlek M. Och vipps, de ska skicka den till mig idag, kostar mig 100 kr extra, men fy tusan vad glad jag blev!

♥Så, dagens ros får gå till den otroligt hjälpsamma kassörskan på Stadium i Halmstad ♥




Otroligt skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0