Uppe med tuppen :)

God morra!


Då var det dags, skola igen och Idag ska inte Helen till skolan så jag får ta bussen till skolbussen.. blää!
Ska strax ut med hunden en sväng för att sedan bege mig iväg. Idag börjar vi kl 10-12 och likadant imorgon fast då är vi i Norrköping med vår grupp istället för Linköping (YES).

Hann med lite fynd igår, eller ja nya inköp i alla fall. Kommer bilder senare om jag har tid :)

För övrigt köpte jag ju gymkort igår så jag och Ebba var och tränade massor! Eller ja, gymmet och så stod vi på någon jäkla maskin i 5 min sen höll jag på att dö. Inte så bra kondition längre Matilda! Men det ska bli ändring på det nu.

Tatueringen mår bra och läker så fint, men attans vad det har börjat att klia! Menmen, det ska vara ett bra tecken så :)


Ikväll är det Valp-kurs igen, wihooo! Snowboardbyxor på, mössa på, vantar på, CG-jackan på, kängor på, underställ på! Check :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0