the party is in you

God morgon!

Då har man vaknat, varit ute med hunden och ätit frukost och klockan är bara kvart i 8! Det gillar vi. Dock beror det på att Martin försov sig, detta innebär att jag fick kila ut med hunden och efter 30 min i regn är man inte så trött längre.

Idag börjar Äntligen hemma, haha jag är något fan av alla dessa inredningsprogram. Det är roligt att se hur människor bor och för att inte tala om Halv 8 hos mig :)

De flesta av mina saker på tradera kommer nog försvinna imorgon, det känns skönt och ca 400 kr in på kontot! Dem lägger vi till resan :)

Idag består dagen av:
  • Skola i norrköping, grupparbete i 2 timmar så det ska jag nog klara av!
  • Träna? kanske skulle ta och springa iväg till gymmet ikväll?
  • Plugga på måndag får vi vår hemtenta, bläää!
  • Promenader är en självklarhet när man har hund!
  • Fixa med paket till imorgon traderafynden skall skickas iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0