Makrosociologi

Tjing :)

Sitter här och äter yoggi med absolut ingenting till. Idag var jag visst för trött för att orka göra en macka. Ibland är det så.
Om 1 timme ska jag åka till universitetet i norrköping, skönt att få vara här istället för Linköping idag. För idag har vi grupparbete och det brukar väl gå relativt bra!
När jag kommer hem får jag ta och läsa lite mer i boken :)

Igår kväll var vi på valpkurs, alla valparna blir bara mer och mer busiga.. eller ja, de kommer mer och mer in i Tonåren! :)

Imorgon är det fredag men denna helgen får bara bli lugn eftersom det gick åt alldeles för mkt pengar för både mig och Martin förra helgen! Kanske Harrys med en hamburgare men annars får det nog vara!!

Planerar in Halmstad nästa helg mina vänner! Hoppas ni håller er hemma då, för till 80 % så kommer vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0