Amandas studentfest

Japp, i helgen var vi ju hemma i Halmstad för att fira min kusin Amandas student.
Det regnade men de hade skaffat ett mega stort partytält så det gick jätte bra ändå!
Hon var så söt i sin mössa och jag hoppas hon blev nöjd med alla sina presenter :)

Bildregn:



Studentbruttan själv



Studentbruden & Issa



Mamma fotade, kunde bara inte låta bli...



Jennie & mormor, Martin



Amanda och sina kompisar



Mormor & morbror, pappa & mamma



Paketöppning



Jocke, Amanda och kusin My



Jag och min älskling <3



Smygfotade Hanna, fina blommor





MY kusin



Haha, varför ska jag alltid göra mig till när mamma tar bilder :P
nej jag var inte full, jag körde tro det eller ej

Grattis till studenten Amanda!

Kommentarer
Postat av: Hannabanana

Haha vilken fuling du gjorde ;) Undra varför ja satt å blundade? Jaja kul å se dej iaf :D <3

2010-06-17 @ 14:54:22
Postat av: Anonym

Detsamma :) haha tror bara du tittar bort! <3

2010-06-21 @ 16:55:38
URL: http://matttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0