Som sagt var jag i Egypten över jul

God kväll!

Precis hemkommen från en härligt god middag hos martins mamma och pappa. Det blev Gös med någon jätte god räksås och potatis! Kanon gott! :)

Imorgon åker Martin till Gotland för att jobba i några dagar så jag passar på att glida hem med bilen till Hstd och fira morsan som fyller år på tisdag. Man får ju passa på nu innan man börjar plugga som sagt.

Hoppas jag kan få träffa alla godingar nu när jag är hemma i stan. Emelie, Petra, Frida, Issa och ja alla ni andra med. Stannar ju bara till torsdag tyvärr menmen.. ska nog hinna med en del. Självklart får Ibbe monstret följa med.

På fredag kommer FÖRHOPPNINGSVIS josse till stan :) Hade ju varit sjukt kul!

Här kommer lite bilder från Egypten :D





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0