Tenta, check... tatuering CHECK!

Japp tentan avklarad, hoppas bara man får g nu också, då blir jag toookigt glad :)
Den lilla hemlisen var ju att jag förra veckan var inne och beställde tid hos tatueraren och eftersom det brukar vara ca 3 månaders väntetid tänkte jag att jag kunde ju alltid ångra mig :P Men så fick han ett avbok när jag var där inne så idag var det dags!


Här är två bilder, precis tagit bort plasten och det hade kommit massor av blod och vågar inte riktigt tvätta den ikväll så får väl göra det imorgon. Så det ser lite kletigt ut nu, kommer bättre bilder imorgon :D


 

haha vingar har jag allt ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt shysst babbbyyyyyyy!

2010-02-25 @ 22:29:37
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: Emma

I freakin love it! :D

2010-02-25 @ 23:58:31
Postat av: Hannah

Jättesnygg :D

2010-02-26 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0