Okej, jag försöker.. för issas skull =)

Hejsan hoppsan!

Okej, jag ska göra ett försök att skriva mer mer mer på bloggen och lägga upp lite mer outfit bilder =) Kan kanske bli lite enklare med bilder nu när martin ska börja arbeta hemma i Norrköping igen ! Det är inte speciellt kul att fota in i spegeln, men men vad ska man göra?

För övrigt så går det framåt på Linköpings Universitet. Jag ångrar faktiskt inte att jag började plugga även fast det är väldigt svårt än så länge. Man känner sig dum och trög när man inte förstår alla begrepp osv, men det kommer väl hoppas jag. Snart har jag tenta så då får ni hålla tummarna. Närmare bestämt 25:e.


Vi kör väl på en dagens! ber om ursäkt för sjukt dåliga kort..



 

 

♥ Kängor - Åhléns

♥ Tights med skinndetaljer på knäna - H&M

♥ Skjorta - Vero Moda

♥ Svart "väst" - Gina Tricot

♥ Väska - Egypten

♥ Smycken - Efva attling, ur & penn, Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0