Vill ha, vill ha!

God morgon!
Idag skulle jag varit ledig! Men icke, Sara ringde igår och berättade att Matilda 1 som skulle jobbat igår har fått sjuka barn och måste vara hemma. Självklart ställer man upp! Och ack så glad hon blev :) Då blir jag glad!
Skönt att det var öppning i alla fall!

Igår sprang jag på stan igen. Även denna gången för att hitta de perfekta julklapparna. Men jag kom hem utan resultat. Hittade istället en jätte fin skjorta från Monki som jag köpte till mig själv. Dessutom kom jag fram till att jag behöver ett par varma skor och eftersom det inte finns några som jag vill ha började jag titta på stövlar! Stövlar var ju jag förr! Det slutade med att jag hittade de perfekta stövlarna, men billiga var dom inte! 2400 kr!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0