Snart helg!

God morgon allesammans!

Efter att konstant jobb i 10 timmar(!) igår var jag lagom mör när jag kom hem. Faktum är att både jag och Martin var så trötta efter jobbet så vi köpte med oss varsin pizza hem! Vi glodde på tv och sedan somnade vi bums vid klockan 22 på kvällen. Så idag passade jag på att ta en lång sovmorgon. Dock blev den inte speciellt lång då min kropp är van vid att gå upp 05.40 nu för tiden så vid 8.30 var jag jätte pigg och kunde inte somna om.
Vad händer idag då? Hm, jani.. funderar ju skarpt på att springa inom Scorett och köpa de där förbannat dyra stövlarna! Men kanske borde vänta till imorgon? Då slutar jag 17.00 och har väl lite tid efteråt eller innan också för den delen!
Kanske skulle ta och gå till gymmet idag! Får väl ringa Ebba om någon timme (när tösabiten har vaknat)
Verkar som om min lediga helg inte blir ledig, utan att jag måste jobba på söndag!!! blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0