Nyinhandlat i sommar

Jag kan ha sveriges tråkigaste blogg...

Därför tänkte jag för en kväll göra den lite roligare med lite nya saker jag har köpt i sommar.
har ju faktiskt inte bloggat om någonting, kanske blir mer med detta till hösten.

Kommer ni ihåg när jag hade en överraskning? när jag tatuerade mig?
Nu har jag en Överraskning till.
På Tisdag!! Ni kan aldrig gissa...
(ingen ny tatuering)




Dessutom, det kanske blir mer bloggeri..
har ju en Iphone nu, så nu kan jag blogga från mobilen! :)
denna köpte jag på H&M, kanon till mobilen. där ska den ligga när jag har den i väskan!




Knallblå pumps från Zara (rea i somras)




Kilklackar från Nelly, i början av Juni (skönaste som finns!)




Transparent skjorta H&M




Långklänning (ÄLSKA!)
Ska användas så fort jag går ut, nyinköpt igår




Buister (gina tricot fynd 50:-)




Slapp grå kavaj - H&M




Militärgrön skjorta - GT




smygbild på min HL tröja, NK gbg




rea tröja från GT linköping 99:-




den billiga tröjan från h&m som man får om man beställer från katalogen 49:-
:)



Halsband 29:- JC
Silkesdroppar - hårvårdsbaren




Fjäderörhängen från GT & Indiska




Mina fina lösögonskuggor från Make up store :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0