Nyinhandlad fotboll!

God middag!

Då var det tisdag och ännu en dag närmre helgen. Idag gick jag upp vid 9 och åt frulle vid tvn som vanligt.
Därefter satt jag och letade efter olika fotbollslag i norrköping och det verkar nog vara bäst om man ringde till självaste IFK Norrköping. Där har de ett a-lag i div 2 och ett u-lag i div 3. Det är ju typ som hemma i Halmstad när jag spelade. Det är bra, då kan man börja i u-laget och sedan avancera om det går bra. Så idag cyklade jag ner till stan och köpte mig en fotboll för 200 kr. Hoppas den duger nu. Ska ut och skjuta lite senare och Ebba ska få vara med så det inte blir så tråkigt.

Efter det blir det kanske en kaffe på stan .. det lutar däråt i alla fall.


HOOJ HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0