Imorgon blir det flytt..

Japp imorgon klockan 06.00 beger vi oss till Oslo, jag och pappa för att packa ihop alla mina saker för att sedan åka med martin till norrköping och bosätta mig där. Det ska bli skönt att slippa allt vad Oslo-liv heter. Nu förstår jag vad Anders menade när han berättade om det innan jag flyttade. Menmen, nu kan det ju inte bli så igen.
Josse snäckan blev ju ledsen såklart men du får komma och hälsa på när du vill! =)

Till veckan kanske jag till och med kan bidra med massa bilder, både från Halmstad och Norrköping. Igår satt vi på Harry's och käkade, jag petra issa emma och petras kille. Såg såklart matchen där också, bra Sverige men lite bättre kunde det varit. Därefter begav vi oss hem och bänkade oss framför tvn där idol hade börjat precis.

Det känns verkligen som om jag har flyttat hem till sverige i rätt tid. Nu börjar alla bra program och skiter sig jobb i norrköping får jag söka en kurs på linköpings universitet där till våren.

Träffade Evve, angelica och hanna i stan. Haha vi hade en del att berätta för varandra må jag säga. ;) Mycket har hänt och mycket kommer att hända.

Det är svårt att göra något för någon annan.....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det kan du skriva upp att jag kommer =) Kommer vara sååå tomt här när jag kommer hem från jobbet imorgon! :/ Lycka till med allt nu snäckan vi hörs vi snart igen =)

2009-09-10 @ 17:51:37
Postat av: Anonym

Detsamma!

2009-09-10 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0