Här kommer Bomben josse!

Hej och hå!

Sitter hemma hos mamma och pappa i halmstad. Har precis varit ute på en långpromenad med hunden och ska strax sätta igång och laga mat till mamma och mig. Idag gör jag pannbiff med potatismos. =)
Därefter ska vi direkt åka iväg till Ullared, blir nog inte inhandlat särskill mkt, men vill ändå åka dit nu när jag äntligen är hemma.
Ikväll blir det fotboll på Örjansvall, HBK:s U-lag spelar mot Halmia:s A-lag. Gratis inträde, så det blir nog spännande, inte sant frida? =)

Och så BOMBEN

Kommer upp på fredag med pappa, bil och släp, martin kommer och vips så bor jag i Norrköping. Kommer upp fredag morgon och åker samma dag. Ledsen josse, men jag kommer väl och hälsar på någon gång. =)


Kommentarer
Postat av: Josefin

VAA skojjar du? nu har jag ont i magen! Får ta ett snack med dig sen! =)

2009-09-08 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0