Nytt jobb, äntligen!

3 veckor tog det.. sedan fann jag mig ett perfekt jobb!

Lagerjobb, kvällstid 15-23.30 till en början men kan även bli dagtid senare (vilket jag hoppas på!)
Skönt, man jobbar mån-fre och är ledig både lördag och söndag.
Jag är så otroligt glad att jag flyttade hem till Sverige för om man ser det så att man vill spara pengar kan jag ju spara mycket mer här än vad jag kunde göra i Oslo.
Här har jag en hyra på ca 1400 kr? där hade jag nästan 4000, plus att man lever mycket billigare här! Skönt. Så nu blir det jobba jobba jobba..

Vi vill ju ha en hund också.. det hade ju faktiskt funkat nu.. jag är hemma till 3 sen kommer martin vid 4 :) Man kan väl få drömma lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0